like u...

Måste säga att jag har haft en tråkig dag. Allt börja med Engelska halv 9, gissa om jag kom itid? haha..inte en chans. Kom 20 minuter sent..jag måste skärpa mig. Efter det så var det matte prov, gick väl inte alls bra, fast det var väntat så no problem! Skulle haft spanska prov vid 4 men jag struna i det så jag boka om det till imorron istället..lyckatill till mig!
Men det positiva på dagen var att jag och kära Derya åkte till Kista efter skolan och kolla runt lite :) Köpte ett födelsedagskort till Mami som fyller år imorgon, och då äre spanska prov samt träffa Susanna. Känns som att det var ett tag sen nue..(I need you!)

Ikväll blire jobb..vill hellre vara med Sabina som fråga om jag ville hänga me ut och träffa nåra...jävla piss..jaja klommer andra chanser!

Underbara Sabina min vän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0