objuden gäst..

Du har inte funnits där, du har bara svikit oss. För mig betyder du ingenting, för mig är du luft.

kär?..jag vet inte. Jag tror inte jag vill veta..eller nått..(gaaaahh)

Träffa Sanna idag, senast var ju under påsklovet så det var på tiden att vi träffa varann.
Det vart en liten promenad runt Solna och på vägen träffa vi på mickan två gånger och så Josefine också. Mys.

Ikväll ska jag börja plugga, om jag kommer igång med det. Sen imorron finns det inga planer hitils..eller jo..plugga.
jag är egentligen inte "den som pluggar" men nu är det galet mycket..suck.

ANNARS ÄR JAG GLAD :D

puss på er!
 



22 April . Grattis mamma på födelsedagen. Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0