18 April. Ny blogg



Hej hallå!

Hoppas ni mår bra! Med mig är det bra iallfall och nu ska jag börja blogga igen. Jag sluta att blogga för några månader sen då det var problem med min dator så jag hade aldrig tillgång till att skriva, men nu så. Dator är fixad och jag är på blogg humör!

Jag heter Susanna och är en 16årig tjej som bor I Stockholm/Solna. Jag går första året på min Gymnasie skola som heter Klara Södra som ligger i skanstull. Jag har en 13årig lilla syster som heter Camilla och jag bor tillsammans med henne och mina föräldrar. Jag gillar att sporta, framförallt fotboll. Annars är mina intressen att lyssna på musik, vara med vänner och helt klart att upptäcka nya och härliga ställen att spendera somrarna på!

Min bästa vän heter Susanna (som mig). Hon är också 16 år, hon bor i huset brevid mig, vi har kännt varandra väldigt länge, jag kommer inte ihåg när vi träffades första gånger eftersom vi var så små. Men vi har iallafall sen 6års varit jätte bra vänner. Vi har gått igenom ont och gott, men inte speciellt mycket ont. Vi har bråkat extremt lite för att ha varit jätte nära vänner så länge. Susanna är den enda personen som jag berättar allting för, den enda jag vet att jag kan lita på. Hon ställer alltid upp, oavsett vad. Hon är den som ska stå brevid mig när jag gifter mig, hon är den jag ska säga till först att jag är gravid, hon är den som jag ska dela all min glädje och sorg med, genom hela mitt liv.

så, nu vet ni lite om mig. Dags att blogga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0