Du kan sluta dina ögon och aldrig känna dig ensam..

Oj, var ju med min fina Elin idag. Hjälp vad jag har saknat dig! Har varit så himlelens dålig på att höra av mig, men iallafall, så möttes vi i centralen idag och gick en hel lång promenad till Odenplan, satte oss på Wayne's och tog en fika.
Jag är en sån som kan gråta till det lilla minsta. & eftersom flickan min ska åka till USA i 1 år så blev det lite sorligt. När  vi hade sagt hejdå så gick vi ner till varsin perrong och jag satte mig på tåget och vi vinka, som på film. Lite ledsamt!
Lyckatill nu, du kommer klara dig så bra! Fina vän.

Kommentarer
Postat av: elin

naaw, så himla söt du är,

vilket fint inlägg,

tacktacktack!!

2009-08-20 @ 10:41:55
URL: http://lackofcolor.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0