"ditt skratt är nog för att orka hela livets resa.."

Hade en helt underbar onsdag med Marcus. Han opererades på morgonen och under tiden så gick jag och hans mamma och tog en fika. Operationen gick bra och vi åkte hem och kurade ner oss i mysiga soffan med film och glass som två små barn. Åså idag hade jag behovet att vara för mig själv, kände mig helt slut i kropp och sinne och var helt enkelt dåligt sällskap för friendsen så jag höll mig för mig själv under hela dagen, fick en del tid att tänka på julklappar bland annat! Helgen spenderar jag med älskling hemma hos hans pappa. Det blir nog en heldel mys och på söndag ska vi på middag hos hans farmor.

a whole lotta love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0