Här får du något som kan gapa och även rapa, den gillar bananer och slinga i lianer

Jag är glad. Otroligt och ovanligt glad. Även fast skolbajset är åt pipan och sånt trams så mår jag bra! Imorgon struntar jag i skolan, jävla historia prov som jag inte förstår ett fnatt av. NO worries. NEXT YEAR PLEASE. Så imorgon åker jag och julhandlar istället, för bövelen va sköj! 
Väntade på att älskling sluta idag så åkte vi hem och fixa middag och grejer, åå så mysigt. Amen så imorgon då tar jag en tripp runt i alla stores och letar julklappar åt alla barnen. gööhsköj! Puss och knas



Kommentarer
Postat av: sara

mysiga bilder sötnos :). Hoppas julklapps handling går bra så ses vi på torsdag :). <3

2009-12-16 @ 08:06:24
URL: http://sarisasmode.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0