Medan man funderar på vad man ska göra kan man slå sig ner och sjunga en visa.

sitter bland alla levande ljus och lyssnar på julmusik. Det blev inge julklappar idag inte, nej istället blev det en tupplur på sänga min och nu är jag bara seeeg. Mitt nyårslöfte ska bli att SLUTA vara så jävla LAT och ta tag i livet när jag är som tröttast! jag kommer tacka mig själv sen en vacker dag, yes?. Vill baka bullar..men hur fan gör man? ärs. jag är värdelös. Ska nog önska mig en matlagningskurs i julklapp..mamma? Den 17 december har varit bra iallafall, förutom att jag inte gjorde matteprovet, vilket var mycket mindre bra. men jag har inga lust att få ig när man kan få g en annan daaa.. men jag var knappast ensam om saken, nej mer än halva klassen satt nog på tunnelbanan och lyssna på musik istället för att sitta och häcka och vara duktig, fy på oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0