"så många gånger var du min räddning.."

Hade som vanligt en väldigt fin helg. I fredags åkte jag och mötte älskling i slussen och tillsammans åkte vi till solsidan för att kolla på Pauline's piano-uppvisning, hon var super duktig! Efter det åkte vi tillsammans med hela famlijen och åt på restaurangen som dem tydligen är stammisar på, otroligt gott var det! Vi skulle egentligen hem till mig efter men det var så sent plus att moster och Börje aldrig kom så vi åkte hem med dem och somna framför inglorious bastards, sjukt seg och tråkig film fick jag känslan av.

Lördag var också väldigt fin. Vi låg kvar i sängen i evigheter, åt en stadig frukost och tillslut kom vi ut i det snöiga vädret. Tog en lång promenad med Pauline och jag och Marcus hade lite snökrig, jag vann helt klart. Kvällen kom och vi åkte med familjen ännu en gång och käka på ett ställe där vi varit förut och ätit, tog samma rätt som jag tog gången innan, Tortellini med grillade grönsaker och allt var det var, suuuuuper gott :) Vi sa hejdå och god jul till Marcus pappa och resten av famlijen eftersom dem åker iväg på solsemester under julen och jag är inte ett dugg avunsjuk..*liar* Sen fick vi skjuts hem till Marcus mamma.

Idag ska jag träffa Sara, vi har inte bestämt än vad som händer men vi sätter väl oss på något mysigt café och pratar så munnarna blir torra!

hejhej! Igår var det en vecka kvar tills jag blir 17 år i staden. PUSS


Älskling och jag. PUss

Jag och fina söta Pauline

*Sanna älskar snöö...*

Kommentarer
Postat av: Lisa

Mysigt!

2009-12-21 @ 14:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0