when you say forever. Its not forever anymore.



fredagtilllördagtillSöndagtillmåndagmorgon.

GRYM Lördag. AS BRA Fredag. EN HEJDUNDRANDE Söndag. Min helg kortfattat. Hoppas ni mår bra! Jag mår prima faktiskt. Slapp jobbiga-onödiga-skolmåndan för kryssning till att börja med! mvg på de. Veckan som kommer har inga speciella planer förutom att mamma vill att jag ska ta en paus från festandet lite. jaja mamma. jag ska spendera hela nästa helg med min fina pojkvän så du kan vara luuugn.

2:a advent igår firades på dansgolvet till braa musik och sjukt mycket dans! mina fötter hatar mig och jag hatar dem också. Imorgon är det vanlig skoldag efter det har jag bestämt att det blir myskläderna på och sen kolla in inspelande Grey's från förra veckan, mys. BEDTIME EVERYONE :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0