Tomten jag vill ha en riktigt jul, en sån som man har när man är liten..

Julbus, pepparkakshus,julklappar under granen, snö och varm choklad. Stanna hemma idag från skolan, vaknar av en huvudvärk som skriker åt en att ligga kvar i sängen, då fanns det inget annat alternativ än att sova vidare kände jag. Har gått runt med morgonrock och tofflor hela morgonen, fysjutton va skönt! Dock behöver jag några nya mysiga tofflor, mina är ..skräp, haha!

Fira jul igår med Marcus och hans farmor + familj, ur mysigt med super god mat och barn som sken av lycka när dem öppnat sina paket. Satt i Marcus knä och kolla på alla barnen och så plötsligt kommer Marcus lillasyster Pauline (9 år) med två paket och säger att dem är till mig! Hjälp va överraskad jag blev! Det ena var ifrån Marcus pappa och hans fru och sen det andra från hans farmor! dem är ju hur snälla som helst.

Sitter och jul-mys-fikar med lillasyster min, jul-pussar-på-er ღ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0