I just wanna scream and lose control. Throw my hands up and let it go. Forget about everything and runaway, yeah.



Gnugga mina ögon lite extra imorse. Hade riktigt svårt att pallra mig upp ur sängen. Men tillslut kom jag upp och satte mig på balkongen med en kopp te och varm toast macka.  Har börja tänka lite på hur vardagarna är under skoltid. Saknar det lite. Vilket skrämmer mig. Vill ju faktiskt bara tillbaka till den sociala biten, men man kan inte få allt här i livet. Ärs slut tänkt på skolan, kommer ju förfasiken att tänka på den tillräckligt mycket när den börjat igen. Nej, snart kommer Sara hem och då slår vi klackarna i taket. Nu var det riktigt länge sen!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Sara

ååh älsk jag saknar också skolan eller asså inte skolan jag saknar gänget. Det är jobbigt att vara ifrån folk man umgås med dag ut och dag in. Även fast man inte alltid kommer överens så trivs jag verkligen oerhört mkt med mina tjejer. Klart vi ska slå klackarna itaket! KAN KNAPPT VÄNTA. <3

2009-07-31 @ 14:55:23
URL: http://sarisasmode.webblogg.se/
Postat av: Alexandra

Tack så mycket! Sådant värmer :) Ha en fin dag!

2009-07-31 @ 15:07:37
URL: http://alexxaandraaa.blogg.se/
Postat av: Lisa

Håller med dig. Saknar också "skolan". Man känner sig så rastlös annars. Fina bilder! kram

2009-07-31 @ 17:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0