regnet det bara öser ner..

hejhå!

Förlåt för dålig uppdatering men jag har varit på så dåligt humör. Vad är det här för väder egentligen? suckk...
Iallafall, riktigt glad är jag annars, Göteborg på Fredag..inte alls långt kvar! Fyfan va bra de kommer bli.
Igår var jag med mamma en sväng på Ikea, hitta lite småsaker som sagt, ramar tex.
Min kära syster och mina föräldrar ska byta rum så jag och pappa har spenderat inprincip hela dagen med att måla om syrrans rum. Inte så dumt, man känner sig så jäkla snygg i dessa målarbyxor, me like!


Nu ska jag äta mammas hemmalagade minipizzor, muums!

Återkommer. Kram!

Kommentarer
Postat av: Millaa

Wihoo , ni målar mitt rum! (:

2009-06-16 @ 23:26:55
URL: http://camiljas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0