This emptiness is killing me I wonder why I waited so long.



Brist på bilder idag. Har inge smink och min klädsel är inte den bästa. Sitter och hackar på pappa att han ska betala en bikini åt mig. Jag har snart vunnit. Dock säger han att det är billigare hemma, så jag får köpa den när jag kommit hem. bättre än ingenting, right? Sitter och tänker på hur kul Sara måste ha de. Studentfest...och här sitter jag..i Farmors trånga vardagsrum och gör nada...buuhu. Imorron åker jag hem, hjälp. Dagarna bara flyger iväg, och jag hänger aldrig med? Bara inte sommarlovsdagarna flyger förbi lika snabbt, så blir jag glad.

<3

Kommentarer
Postat av: Susanna

tack tack :) hoppas du haft en bra dag!

2009-06-06 @ 23:32:05
URL: http://susstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0