i väntan på allt..

Sitter och lyssnar på Lars Winnerbäck och har precis packat klart.
Det vi har framför oss idag är en 2 timmars bilresa och sen en lång, seg båtresa. 
Måndag: jag är ledig. Det jag vet att jag ska göra är att åka in til stan, köpa bikini och köpa present. Sen har jag lite planer på att åka till skolan..ehm. Eller ska jag möta mina vänner när dem slutat kanske? ja. det låter vettigare.
Nu, packa in alla väskor i bilen.


Dagens klädsel:
Jeans från:
 Gina Tricot
Linne från: Vero Moda
and no makeup!


KISSES

Kommentarer
Postat av: Sara

mitt hjärta hör av dig i såfall imorgon så möts vi efter skolan. Har massa och berätta. <3

2009-06-07 @ 12:30:46
URL: http://sarisasmode.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0