DEAD BY APRIL! - Åh va lycklig jag är!

Hjälp vilken bra dag jag har haft! Först skolan då, en lektion, sen åkte jag till Odenplan, tog en Vanilla latteEspresso House och vänta in Salla, Arto och Pappa.
Vi tog en promenad till drottninggatan, stanna på en ute pizzeria, käka lunch och sen gick vi vidare till gamla stan.
En svängis i gamla stan är inte dum i sånt fint väder, men vi vandra tillbaka till drottninggatan då vi gick in på en skivaffär där bandet *Dead by april* spela några låtar och signera skiivor, WIOOHOO!

Vidare till Skärholmen där vi shoppa en massa härliga saker.
Jag hitta 4 plagg, två väskor och ett par skor! & Pappa var så underbar och betala hela kalaset! tack.
Från Skärholm flög vi vidare till Kista där pappa bjöd alla på middag. Jag tog någon Grekisk rätt, super gott var det!
Ni får se några jätte bra bilder lite senare, Salla har nämligen dem på sin kamera men hon ska skicka dem så fort hon kommer hem!=)



Kommentarer
Postat av: Anna

Väldigt fin bild på dig! =)

2009-05-15 @ 14:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0