Glad överranskning..

Åh vilken lycka att komma hem, sådär trött så benen knappt bär och med en mage som känns som om det ska dö och upptäcka att mamma har lagat sin favorit rätt och att mamma har köpt jordgubbar och att det finns vaniljglass! Underbart!

Jag har varit väldigt bra idag. Jag gjorde nationella i Engelska muntlig,fick mvg. Sen stanna jag kvar i skolan och gjorde ett prov i Spanskan som jag missat, fick vg på det. Kände mig väldigt nöjd när jag satt på bussen påväg hem, dock när jag kom hem var jag så trött att slumra till och vakna alldeles nyss. Imorgon är det nationella hörförståelse i Engelska..gah lite nervös är man allt..

Nu:


snart åker jag till Hässelby. Ska sova där inatt. kramkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0