"det gungar, det gungar, det gungar, det gungar, det gungar, det gungar ÅHHEJ FADEREJ!"

...fast det gör det inte :) Lugn och skön resa med famlijen till sällskap. Sitter vid informations-datorerna och segar mig lite på internet. Kommer att uppdatera bilder och sånt när jag kommer hem till farmor imorron. Älskling gjorde mig sällskap innan jag var tvungen att röra mig till båten och han är så underbar. Vi gick en lång promenad genom gamla stan och så stanna vi till och då gav han mig en ros för att vi hade våran månadsdag i Måndags :) han är bäst och rosen var finast (L)

Men som sagt, bättre uppdatering kommer när jag sitter vid egen dator! KISSES. WILL MISS YOU GUYS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0