Du är fri och tar allting för givet, du kan skratta åt livet.

Hej alla godingar!

Kroppen sa åter igen nej till skolan så jag tog sovmorgon till 11 då min kära granne börja att borra. Men det gjorde ingenting. Slängde på mig morgonrocken och gjorde en bamsegod frukost till mig själv med levande ljus och grejer! Tog en lång skön dusch och sen var jag duktig och gjorde lunch till min sjukling till syster, hon vart lite gladare! Drog mig lite senare på eftermiddan och mötte älskling efter att hans träning. Vi åkte in till stan och kolla på en skidjacka till mig och present till Leonor som fyller år snart, wioho!:) 

Imorgon blir det en fika med Hermona och sen hem till älskling för chillkrök och mys :)
Nu ska jag smaska i mig något gott..det är ju Fredag för bövelen! pusspåer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0