"Imorgon är imorgon Lördag!"

Rastlöööös! Herregud, vad är problemet? Kan inte sitta still en sekund. Internet är tråkigt, det finns ingenting på tv:n, vad vill jag komma till? Är det verkligen så att jag saknar läxor??! Haha, nej. Vilket skämt. Har städat rummet, börjat med maten, har rensat bilderna på datorn, har varit i sollentuna, har till och med spelat fia med knuff med morfar och vunnit! Iallafall, så var jag med ängeln (Hanne) idag "efter skolan". Vi åkte till Sollentuna fixa lite saker och kolla lite julklappar till oss själva...haha! Vi hitta perfekta, perfekta presenten till oss själva som vi ska köpa EFTER hela julpaniken och när pengarna börjar rulla in igen, så jävla klockren! 

Ska nog övningköra-hem morfar sen ikväll, bild kanske kommer ;) love to you guys.


Min fina Morfar som nyss blivit spöad i fia med knuff, mohah!

 
Han är glad i annat fall!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0