eller saknar du någon du en gång trodde du kände..? Jag ser mig i spegeln med ögon röda av gråt.

Hej vänner!

Jag vet
, att jag är dålig på att uppdatera, men det är lite tråkigt när man inte har kamera..hm, men snart hoppas jag på en kamera och lite bättre tider! Sitter på golvet med en kopp varm choklad och grädde i lugnans ro och lyssnar på musik. Väntar på att älskling ska ringa och få mig på lite bättre humör. Mitt kära hem fick lite sällskap av mig idag istället för skolan, styrkan att gå till skolan fanns icke där idag. Iallafall. No more to say for today. Eller juste, snart är det jul! PUSS



Kommentarer
Postat av: Sara

fyy så coolt! coooling

2009-11-12 @ 22:05:01
URL: http://sarisasmode.webblogg.se/
Postat av: Lisa

Oj va mysigt! :)

2009-11-13 @ 20:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0