"lycka är min kompis hand..."

Hej alla glada prickar!

Jag mår utmärkt! Hade friendsutbildning idag, sjukt roligt och sjukt intressant! Dock åt jag ingenting och drack super för många koppar kaffe så sista halvtimman satt jag och skaka som en rädd liten flicka som ska träffa tomten för första gången. Anyway, kom hem la mig i sängen och somna till och vaknar genast av dörrklockan. Kliver upp öppnar dörren och där står 3 super söta små troll (barn) hand i hand och frågar om dem får låna toaletten, "javissst såklart ni får det" säger jag. Och så visa det sig att dem här tre plinga på vår dörr på Halloweeen! Aja. Dem hade tydligen kommit hem från skolan då föräldrarna inte hade kommit hem än så jag fråga om dem ville stanna hos oss tills dem kommit hem! (föresten, dem var två tjejer på 9 år och en lillkille på 5).

Tre: jaaa det vill vi...*fniss fniss*
Sanna:. .jahapp! vad gillar ni att göra då?
Tre: Pyssla..måla...rita..*bla..bla..bla..bla*
Sanna: OKEJ! det var massvis ju..hm, jag tror att vi kan hitta ritblock och kritor någonstans!..

Innan jag hitta det sprang jag upp på deras våning, klistra en lapp på dörren till päronen och sa att deras små kycklingar var på våning 2 hos Sanna.

Dem rita av mig! thihihi


Från Tilda (hon skrev sin autograf) till Sana! hehe :)


Å sÅ kör vi en dagens nu när vi ändå håller påååå




PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0