ThursdaydoesntevenstartItsFridayiminlove.

Här går det i en jädrans fart! Hinner knappt med själv, haha. Strunt samma, iallafall så var jag och såg new moon med Sara. Helt okej, tyckte ettan var så superduper mycket bättre, fick mer känsla av den. Hermona kom över på en filmkväll med massa gott, tända ljus och ett glatt humör! Har spenderat hela min Söndag med Syrran. Först övningkörde jag runt lite i stockholm staden i två timmar. Lite senare på eftermiddan gick vi på Leonor's dansföreställning och efter den satte vi oss pål Café60 som låg runt hörnet och tog en fika. Nu ska jag bara mysa ner mig ny duschad som jag är i sängen med en kopp te och bara njuta av dem sista söndagstimmarna.

Imorgon Måndag 23 November;
Min och Marcus månadsdag
Leonor's 17årsdag
Gustav's 5 månadersdag
Harry potter 6 släpps ut på dvd, *nöörd*.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0