Hör ett bom bom bom som kallar på dig..

Andra kvällen här. Jag och älskling har precis kommit ifrån den super mysiga restaurangen där vi fick förrätt, huvudrätt och efterrätt och världens godaste vin från argentina. Nu sitter vi framför brasan och gosar. Jag sa det till älskling idag också, att jag tror jag drömmer! Det är verkligen obeskrivligt underbart och lyxigt vi har det. Igår låg vi på rummet och bara myste, älskling gotta lite på sitt påskägg som han fick av mig. Efter det gick vi och basta med en varsin cider, sen gick vi till restaurangen som helt nya människor och verkligen njöt av den lyxiga maten som serverades.

Idag när vi kom hem från berget efter en heldag med strålande sol och klarblå himmel, god lunch och härlig skidåkning satte vi oss ute på verandan i solen och beställde en kall dricka och skrattade och pussades i den varma solen. Gah jag älskar det!! Men som alltid finns det något negativt och det är att jag har glömt sladden till kameran så ni kan inte få se dem härliga bilderna som vi tar vardag. Men dem får ni se när vi kommer hem!

min dröm har gått i uppfyllelse..


Kommentarer
Postat av: Savefors♥

Svar: Låter riktigt härligt det =)

Har bara blivit en myshelg hemma hos pappa =)



Kram Savefors♥

2010-04-05 @ 09:18:50
URL: http://saavefors.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu är du osocial lilijan

2010-04-06 @ 21:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0