jag ska sakna dig imorgon.

Jag njuter verkligen varje sekund av helgerna. För det är dem som får mig att orka igenom nästa vecka för att jag vet att nästa helg kommer och dem blir alltid lyckade. Spenderar tiden med min älskling och det är såå underbart! Långa promenader, skratt, lycka, bus, mys och galenskaper. Den här helgen var vi på Solsidan med älsklings pappa & famlij. Massa kortspel, mysiga filmkvällar, promenader, god mat och i Söndags kom Marcus småsystrar insmygande klockan 8 på morgonen pigga och glada och fick efter en stund upp både mig och Marcus. Så vi var ute redan vid halv 10 på gården i solen och spela tennis och fotboll, gunga och allt var det var! Sen vid lunch tid grilla vi hamburgare ute, underbart! På Fredag har vi varit tillsammans ett halvår och det blir nog middag på fin restaurange och sen vet jag inte riktigt vad planerna är. Men med turen på min sida så åker hela min familj iväg till Eskilstuna vilket innebär att jag och älskling har hela lägenheten för oss själva. Jag har en liten överraskning till älskling sen när vi kommer hem mot kvällen, thihi.

Bilder från helgen




älsklings födelsedagsfirande, haha..vilka skönheter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0