and there is nothing you can do about it.

Sitter och stirrar på dumburken med världens huvudvärk. Jag undrar om det är att jag har kommit hem till vardagliga livet igen? Jag har ofta huvudvärk, väldigt ont. Men nu i Funäsdalen kände jag inte ett smack av huvudvärk på långa vägar..undrar vad det beror på. Om det är för "stressiga miljön" (skolan, stressiga människor i centralen etc.) eller om det beror på någoting annat..kan inte komma på något..märkligt. Strunt samma nu, jag får proppa i mig en ipren och hoppa i säng i tid ikväll.

Skoldagen har annars varit väldigt bra, eller ja..nu menar jag mer sällskapet, thihi..solen stack fram också. mys. Nuu ska jag äta upp min sallad som jag köpte till middag..yum


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0