"Jag är en jävel på kärlek, jag är en jävel på att kyssas"

Hej alla glada!

Jag och älskling tog en slapp-dag idag och stanna kvar på hotellet. Vi gick bara upp och käka hotellfrukosten (så gott!!) och sen kröp vi ner i sängen igen och slappa några timmar. Nu sitter vi i sällskapsrummet framför brasan och spelar lite kort, pratar, myser och ska precis hugga in i den smaskiga gularssoppan med bröd och creme fresh, en typsik vinter-mat..thih

Igårkväll efter den goda middagen gick vi förbi baren och hämta något kallt att dricka sen satte vi oss i jacuzzin och slappa under stjärnorna, romantiskt och underbart. Vi satte oss sen i bastun och fortsatte att njuta. Jag älskar det här stället och vill inte lämna det för 5 öre, vi har haft en perfekt vecka. Skrattat så mycket att tårar har runnit, njutit maximalt av all lyxmat och hur dem behandlar en här, har älskat att i en hel vecka vaknat upp vid älsklings sida. lycka.

hejjjs



Kommentarer
Postat av: Lisa

Va mysigt det låter! Verkligen lyx med tre-rätters middag varje dag också! Mysigt med jacuzzi :) kram Lisa

2010-04-08 @ 20:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0