words that you may never say..

Nu är jag och älskling påväg till funäsdalen där vi ska fira påsk i år. Glada miner än så länge på oss båda, haha! Igår hade vi det jätte bra. Mysigt med middag och bio, bara för att. Fast jag klanta mig lite med bio-tider/platser så när vi kom in till stan igår och skulle beställa biljetter till filmen så hade filmen redan börjat för en halvtimme sen, klant! Ärs det gjorde ingenting, vi lyckades gå på en annan flim som vi har velat se, Green Zone. Fast jag tror inte att jag ville se den så väldigt gärna med tanke på att jag somna mitt i filmen..haha! Nu ska jag putta på älskling, nu har nämligen han somnat..jag vill ha uppmärksamhet...


Kommentarer
Postat av: Savefors♥

Svar: Tack!

Några planer för dagen?

=)

Kram Savefors♥

2010-04-03 @ 10:14:18
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0