you never know when a star stops shining



blev hemma idag. Är så trött, känns som att jag inte orkar med någonting. Mamma kanske ska boka en tid för att kolla prover på mig, om jag har brist på ...a vasjutton hon nu sa att det kunde vara. Annars då. Igår hade jag en super kväll hos Sara. Fika, snack, lång promenad och middag. Det kändes som att det verkligen behövdes och var på tiden, mys!
Min helg var underbar, ett halvår med Marcus firades med champagne och rövin, jordgubbar och choklad, jag och Marcus, massa romantik :) nu ska jag plugga lite granna tror jag. byebyee


Kommentarer
Postat av: Sara

Du kanske har järnbrist? Tror jag hade det förut.Då kan man ta järntabletter :) <3

2010-04-27 @ 12:46:08
URL: http://sarisasmode.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0