"can we take a picturee, TAKE A PICTURE PLEASEEE??"

Hejdäär, long time no seen.

IDAG gick jag upp hela 7 på morgonen och tvätta, det var duktigt av mig. Nu har jag precis bäddat sängen och ska ta en dusch strax. Igår gick jag hemifrån mig och till skolan. (med stopp förstås). Först gick jag med mamma och moster + hennes famlij till stan där jag skulle möta Bella vid 1 så det blev perfekt. Efter det så fortsatte jag och Bella till gamla stan, jag bjöd på lunch på ett mysigt lunchställe och vi satt där och prata i en timme eller två. Sen gick vi slussen-götgatan-medis till skanstull och därimellan gick vi in och ut i flertal affärer och promenaden som vi trodde skulle ta 15 min tog 2 timmar, göttt! När vi kom till skanstull gick vi till F&S och fick information om allt sammans, och nu har vi bestämt oss för vad vi ska ta :)

Idag ska jag möta Hanne en sväng i Solna Centrum, wohoh! det är sköj att hennes pojkvän bor i hallonbergen för då kan vi ses i solna centrum och umgås ibland..thih! :D Efter det åker jag in till café60 och fikar med Sara!

Igår hade jag Ida hemma på besök, vi låg i min säng och prata om allt som går att prata om. Flera timmar. Det var mysigt och behövdes. Jag hann också skicka in bilder på framkallning, det blev lite över hundra bilder, inte dumt alls. TJiNG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0