the thing about distance. fear.

Jag är lyckligt lottad som har dem personerna som jag har runt omkring mig.

Dem få som jag kan prata med utan att det ska kännas tillgjort.
Dem som ger mig styrka och energi, inte tar energi.
Dem som man känner igen sig med.
Dem som man naturligt kan skratta och gråta med.


I veckan har jag varit i Solsidan hos älsklings pappa + famlij. Vi har haft det gö bra och jag har provat på vattenskidor!!!!!! whoho vilken känsla det var och tack vare Marcus att jag över huvudtaget vågade, var påväg att fega ur när jag sett hela famlijen åka på EN skida och få det att se ut som att stå på ett ben på land. Men efter att Marcus peppa mig lite så tog jag på mig våtdräkten (Micke gav mig en lite tjockare variant för att man ligger mest i vattnet i början och at jag inte skulle bli kall) men jag var minsann uppe redan på tredje försöket *stooolt*!!

Idag tog jag det lungt på morgonen mådde lite dåligt till och från men det var bara att piggna till för jag hade ett möte att passa vid 3. Efter det åt jag middag med mina föräldrar och mamma hjälpte mig med packningen som bör vara klar nu! Imorgon har jag föreläsning i 3 timmar och sen åker jag hem till älskling för att lämna alla saker och sen åker jag och möter honom vid trafikskolan. Vi ska vara barnvakter åt världens finaste tjejer imorgonkväll, det blir förmodligen lite spela kort och bada i poolen. Nu ska jag ordna upp i rummet, ser ut som att en bomb har slagit ner här, inte kul! hejjs


Bilder från pappas födelsedag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0