"you are far worse than I feared"

Torsdag. 14/1-2010
Mickan's födelsedag, grattis sötnosen!

Helt okej dag i skolan. Började med idrott i Liljeholmen, hur skönt som helst.

Tar bussen utanför mig ~14minuter~ framme i Liljeholmen, wonderful! Annars då? jag mår bra! Sitter och kollar runt lite på "långhelg i fjällen", vill så gärna bara åka härifrån och bara vara vi, jag och Marcus. Hur mysigt vore inte det? Enda problemet är bara att vi båda är lika "hm..jag tar det där sen.." Därför sitter jag och små kollar lite nu. Imorgon är jag ledig från skolan. Ska upp tidigt och träna, åker sen och möter Hermona på ett Café, och efter det möter jag marcus och så åker vi hemåt.

so long!

an hour ago...


Såja, mycket bättre! Nu blir mamma..och älskling glada! ..hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0