för att..

han stannar upp ibland när vi går på gatan och kysser mig
han mumlar när han är trött, jag hör inte ett ord han säger
han hatar att min mobil jämt blinkar och vänder den upp och ner
han får mig att känna mig så trygg
han är så lång att jag måste stå på tå för att nå upp till hans läppar
han hatar min filmsmak
han är klantig och snubblar ofta (som jag)
han är världens snällaste människa
han känner på sig på min röst om jag mår dåligt
han är dålig på att hålla handen, men det är bara gulligt
han står i duschen väldigt länge
han har en jätte snygg telefonröst
han tycker om djur
han har ett fint leende
han får mig att sakna honom så jävla mycket. Mer än vad jag trodde var möjligt.


han är min glädje ღ  Jag älskar dig Marcus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0