the city...and the sex

Sitter på mitt kalla golv och kollar på Sex and the City samtidigt som jag packar, just nu är mitt golv det enda som jag värdesätter, det är svalt och skönt..annars i det stora hela så är mitt rum en jävla bastu. Men för varje jävla varm dag som går så intalar jag mig själv att inte klaga på värmen! Annars känner jag mig väldigt nöjd, har varit och spenderat pengar på sånt som jag behöver och känner att jag kommer att använda. Nya solglasögon bla, satte sönder mina på tåget påväg hem från Katrineholm en solig eftermiddag. Nääää nu måste jag packa klart och sen krypa ner i sängen och läsa min bok, love iiiit.

SKÅNE SnART!!!

Höllviken 2009<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0