When you have decided there is no turning back

En sak som jag är påriktigt väldigt dålig på så är det att packa. Det blir antingen en packning för en vecka när jag ska vara borta en natt, eller så packar jag bara ner saker om jag tror att jag behöver och glömmer allting annat som jag istället borde ha med mig. Inte minst i Lördags så hade jag packat en väska med saker och fick pressa lite för att få igen den men det gick. När jag sen skulle hem idag så hade jag två väskor och fick inte plats med allt. Jag fick helt seriöst sätta mig på sängen och verkligen tänka efter hur fan det gick till.

Nu är våran underbara Sara 18 år och det firades med söta cupcakes, champagne, musik, en jävla massa goa människor och glädje! Nu är det bara jag och Hanne kvar, sen är det röj på krogen hela nätter långa! Här kommer lite goa bilder från partyt och älsklings student.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0