Jag lutade över räcket och tänkte; memories never die.

Igår var jag och älskling och turistade i stan. Vi bestämde oss för att promenera från mig till stan längst vattnet vilket var himla mysigt och tog en halvtimme. Vi tog oss tid för att nå stadshusets topp, det var verkligen underbar utsikt åt alla håll man vred huvudet. Sen trippa vi iväg och gick lite smått i butiker innan vi åkte till odenplan för en fika. Stålande sol hela dagen gjorde ju susen!

Imorgon åker jag till landet och träffar Elin, stannar där i några dagar vi har inte träffats på flera månader har vi räknat ut. Det blir svårare när det är så långt avstånd emellan men nu är det sommar! Det blir väl en tripp till Trosa skulle jag tro och bara slappa på gården önskar jag.

Nu är midsommarn bokad iallafall, det blir en tripp till Katrineholm med brudsen. Tältning, dans runt midsommarstången och en jävla massa fylla haha, längtar!

Nu sitter jag med Mamma i köket och dricker kaffe och pratar om allt. Känns skönt att prata ut ibland speciellt med Mami. Snart ska jag övningköra in till stan och hämta Syrran och Emma som är på Gröna Lund! Nu har jag ingenting mer att säga er mina vänner! VI HÖRS :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken snygg piké din pojkvän har! Vart har han köpt den?

2010-06-17 @ 23:44:32
Postat av: milla

ni är så söta tillsammans :-D

2010-06-18 @ 22:46:08
Postat av: Sanna

du är så söt syrran<3



TILL ÄLSKLING: DU HAR FÅTT PIKÉN AV DIN PAPPA :)älskardig

2010-06-18 @ 23:20:00
URL: http://lilijan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0