This is just the beginning




Nu är det varmt. Det gillar jag!!! Jag måste bara skrika ut lite att jag älskar mitt liv. Älskar alla nära runtomkring mig. pojkvän, vänner, familj, hela rajset. Längtar tills vi brudar fyller 18 och det blir party. Längtar tills sommarlov, sol bad och kärlek. Jag längtar tills att få ta studenten. OBSERVERA TA studenten, inte bli arbetslös och osocial :) längtar tills körkortet!!! längtar tills att jag får pussa älskling imorgon. Ja fyfan va jag längtar! Grymt. Men humöret mitt går som det vill. Ibland är jag på super humör och ibland gråter jag floder. Men det är så det ska vara. Vad är det annars för mening om man jämt ska gå och vara glad? Aldrig lite ledsen? Då uppskattar man aldrig när saker går bra, när man mår bra. Då blir man extra glad när man har varit ledsen. Yepp, that's that.

Jag är taggad på att det är sista riktiga sommarlovet!! Japp. & jag är oerhört taggad på att vi tjejer ska ta vara på sista året. Alla 18, ha kul, umågs, stötta varandra in i det sista!


Jag har bara en sak kvar att säga. Eller helst tusen men vem orkar lägga ner energin på det? Tilläckligt att lägga ner energi på att skriva den här texten, sen är jag klar med den här skiten. DU är så jävla uppmärksamhetskrävande. Det är lika jobbigt som att läsa och skriva det där ordet. Man orkar lite sen orkar man inte höra, sen orkar man höra, det går liksom i perioder för man har ju sitt egna liv och tänka på också, inte ditt, hela jävla tiden. Men visst, jag tänker låta dig hålla på för att jag tänker inte vara i närheten till att lyssna på ett ord till och det ska bli väldigt skönt faktiskt, en lättnad att säga det. Sen är det inte synd om dig, inte ett piss faktiskt. Det finns människor som har det jobbigare än dig, vilket du vet kanske men inte bryr dig om. Nej för vet du varför? ALLT handlar om dig, men visst fine alla är huvudrollen i sitt egna liv! Jag skriver den här texten för att du ska lära dig något, ta åt dig och kanske ändra lite på det så andra slipper lida. Jag ångrar ingenting vi har gjort. Men nu är det slut för att du har helt tappat kontrollen på ditt liv. Psykiskt. Inte i närheten till fysiskt.


Kommentarer
Postat av: Sara

massa <3<3<3

2010-06-03 @ 07:38:42
URL: http://sarisasmode.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0