tripp trapp trull

Fullpackad och rolig dag! Vakna upp hos Sara av Bellas sms klockan 8 på morgonen: SKOLAVSLUTNING! :D. Haha så jävla skön! Samma sak när vi stod vid busshållplatsen fick både jag och Sara sms och vi då sa vi: det är säkert Bella som undrar vart fan vi är, haha och rätt hade vi! Efter den korta skolavslutningen gick vi brudar lite i affärer och satte oss i parken med varsin glass i handen och planera sommaren. Tältning pågång och en jävla midsommar ska det bli tillsammans! Vi har också planerat att vi efter studenten ska åka ev utomlands!

Efter det åkte jag och mamma till skärholmen och shoppa lite. Hitta en del saker till mig själv och sen hitta jag studentpresent till Marcus, ute i sista sekunden som vanligt även fast jag visste jag vad jag skulle köpa.

Nu ska jag städa rummet. Dammsuga, damma, byta ut foton på min hylla, byta lakan, japp ägna mig åt mitt rum ikväll, det ska bli härligt!


Kommentarer
Postat av: milla

världens finaste syster <3

2010-06-08 @ 22:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0