*and then we go lalalala*

happy day. Kom något tidigt till skolan så jag bad Leo att komma ner och sätta sig vid vattnet i vår-solen med mig och snacka skit vilket blev en succé, härligt var det! Psykologi provet får gå som det vill. Jag har iallafall varit glad och på jävligt bra humör. Hoppas på en succé dag imorgon också faktiskt. Men man vet aldrig, dagen är ju lång..mycket kan hända och humöret kan vända...(whoho det rimma!)

Just nu sitter jag och kollar på underbara sommar bilder. Ja det är ju faktiskt inte så jävla långt kvar så drömma får man. och nu funderar jag på om jag ska dansa runt lite med damsugaren nu när golvet ändå är rent från kläder och väskor..ja jag tror att jag gör så! Kramar


förevig vänskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0