It's absolutely not about the past. It's not about the future. It's about today and how we got there.

Jag har åkt på en förkyldning. just nu när tiden i skolan är väldigt dyrbar. Jag måste ta mig till psykologi lektionen imorgon, hur dåligt jag än mår. Jag måste. fan att man har en sån press på sig att man inte vågar vara hemma och vara sjuk. Jag har ångest verkligen, det låter ju konstigt, men det är sant och jobbigt. Och jag har inte haft krafterna att plugga ett dugg till naturkunskapsprovet imorgon, sista chansen, great. Fan jag orkar inte. Nu vill jag åka iväg med älskling, bara komma bort. Men först blir det en veckas tripp med pappa till Finland redan på torsdag, det ska bli skönt. fast jag kommer sakna älskling..men det är ju ingen nyhet längre. Nu ska jag sova.. 


Marcus♥
2009-10-23
min bästa vän. min andra halva. min pojkvän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0