"jag ser det som endast förälskade ögon kan se"

Sitter i köket och kollar ut på det fina vädret. Även fast det fortfarande är vinterkallt så känns det verkligen som att våren är påväg med små steg, så jäkla härligt. Jag och älsklingen min var ute och gick i nästan en timme igår utan att frysa. Det kändes så underbart att kunna gå och prata om allting mellan himmel och jord utan att tänka på att fötterna är som isbitar och att man inte kan lyfta på fingret för att det är så kallt, det gillar vi :)

Idag hoppa jag över första lektionen för att få tid att plugga till Psykologiprovet som är 13.00 idag. Ska bli spännande och se hur det går eftersom att förra provet kände alla att det gick väldigt bra och sen när vi fick reda på resultaten så hade mer än 3/4 av klassen fått ig på provet. Men iallafall så får det gå som det går, ett prov är inte hela världen säg. 

Hoppas på att den här veckan kommer att gå lika fort som förra. Den bara flög iväg, läskigt nog. Jag har lite grejer att göra som inte är gjort än vilket känns väldigt jobbigt...men jag tror att det kommer gå bra. Nu ska jag börja göra mig i ordning för att sedan röra mig mot skolan. Wish me luck. 


Kommentarer
Postat av: Lisa

det är så härligt! ha det bra :) kram

2010-03-15 @ 11:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0