shut up and drive

Körde av båten idag (övningkörde sk.) och fick för första gången blåsa! blåsa?? tänker ni! Snutarna stod nämligen utanför båten och tog alkoholtest på alla bilförarna, thihihi. Busigt jag som inte ens är i laglig ålder för att dricka alkohol..

anyways, gick till skolan, var där ca 45 minuter och sen så åkte jag och mötte älskling för en lunch i gamla stan, mysigt. Åkte hem för en power naaap och sen iväg igen för en promenad i Stockholmsstaden med fina Leonor vänna min! Det var behövligt. Imorgonbitti, inte mindre än klockan 7 på morgonen ska jag upp och tvätta kläder! haha. Mamma hade en tid klockan 12 först men så var det någon som fråga om hon kunde byta till morgontiden och mamma var så GENERÖS att hon gav bort sin tid, för att hon visste att jag skulle tvätta, det var tydligen "nyttigt" för mig...mammor?!

Här är min nya klänning med min kavaj och mina skor.


Kommentarer
Postat av: Syrran

Fin klänning syster ! :d

2010-04-01 @ 08:06:51
Postat av: Sara

Skitsnyggt gumman! <3

2010-04-01 @ 09:24:25
URL: http://sarisasmode.webblogg.se/
Postat av: Savefors♥

Kikar in och önskar dej Glad Påsk och en trevlig helg =)



Kram Savefors♥

2010-04-02 @ 10:32:57
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0