summertime

Sitter och dricker té och drömmer mig bort. Igår kväll hade jag svårt att somna, så isället för att försöka sova iallafall så börja miljoners tankar att snurra i skann på mig. Iallafall så ska jag börja ändra mina vanor lite. Frukost så äre slut på oboy varje morgon, när jag kommer hem från skolan är det slut med choklad-små-ätandet, jag ska börja träna mer regelbundet, ha städat rum oftare. När jag kommer hem ska jag rensa min garderob igen. UT med alla kläder, släng/ge bort sånt jag inte använder/inte tycker om, IN med nya vårkläder/sommarkläder sen! Nu ska jag och pappa ut på stan och käka lunch! l-o-v-e

 
Jag saknar vackra Stockholm. Saknar mami syrran marcus vänner..and my bed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0