When you can't see the path anymore. Make your own.

hej hopp!

Båtresan gick bra. Jag och pappa satt först på restaurangen och proppa i oss en varsin bananasplit, yum! Efter någon timme där gick vi upp till fiket och satt där inprincip hela kvällen och spelade poker med tändstickor, det var inte helt fel! Väl nere i hytten och ska sova börjar (såklart) båten att skaka lite smått pga isen, enoying. Well, resan hem till farmor imorse gick som rinnande vatten, jag sov under den hela 2 timmar's resan..niice. Nu har jag plockat upp matte boken (öhö) och börjat att gnaga på en uppgift. Fan jag behöver matteläraren, detta går käpp rätt åt PIP. Okej nu har ni hört massa strunt..och jag tror inte att det blir bättre än så idag tyvärrr. JO glömde mina glajjor hemma..får chaka nya det är ju SOL. tjiinga


Kommentarer
Postat av: Lisa

va fin bild! diggar ditt linne!:) kram

2010-03-26 @ 21:21:07
Postat av: Din syster

Jag saknar dig syster, kom hem ! :(

Hoppas du har det bra där i finland. Hälsa alla! :)

2010-03-26 @ 21:50:58
Postat av: Sanna

Saknar dig meeed!! vi ses snart!:D

jadå, fast det är tomt utan dig..:(

alla hälsar tillbaka! PUSS

2010-03-27 @ 15:31:13
URL: http://lilijan.blogg.se/
Postat av: vem kan det här vara?

steekArn

2010-03-29 @ 22:28:35
Postat av: Sanna

haha älskling ;)

2010-03-29 @ 23:51:58
URL: http://lilijan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0