You're faking a smile with the coffee to go

tjoobreee

Min dag har varit social, träffat släkt och träffat vänner. Min rekomendation idag är att inte säga ja till att sjunga singstar när man vet att man är förkyld och hes, utan stå upp för sig själv och våga säga nej..haha! Det är nämligen inte vad jag gjorde, istället satt jag inprincip hela kvällen och sjööng väldigt vackra, höga, falska toner. Tappa poäng gjorde jag också, host-pauser mitt i låten, harklingar* efter varje slutord, helt enkelt värdelös, men kul hade vi! Imorgon har vi ingenting planerat sådär, vi ska väl gå lite i affärer och kanske äta ute, jag och pappa. Monday-evening däremot ska vi på en riktigt grym konsert med pappas kompis och hans dotter, ser fram emot mycket!

just nu sitter jag bara och käkar polkagrisar och lyssnar på lily allen. Tänker tillbaka på sommaren, jag tror att alla kommer att bli på så mycket bättre humör när solen börjar titta fram, jag kommer att bli det iallafall, åh va jag ska LE. haha! nu ska jag ställa mig upp och dansa. soo long, glöm inte att ställa klockan FRAMÅT inatt. kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0