"A house is not a home when there is no one there to hold you tight and no one there you kan kiss good night"

hahahah jag tror jag döör! Våra kära grannar som bor över oss har inget jävla musiköra alls. Dem sitter bokstavligen och bankar på sitt piano och nu har min pappa fått nog så han har dragit fram sin trumma och sitter nu och bankar och har sig (han kan ju trots alls spela). Ska bli spännande om grannarna kommer ner och delar med sig att sina åsikter om trummandet, då lär dem få höra ett och annat, hehe!

Spenderade eftermiddagen med Marcus på djurgården med mjukglass och kärlek. Underbart och avkopplande. Vill vill vill att vi två ska göra någonting tillsammans i sommar, en utlandsresa vore inte helt fel, men man kan ju få drömma :)

Nationella prov i matte idag gick som väntat. Det var svårt och jobbigt. Men nu är det över och "det är inte heeela världen!!" om det inte går vägen :)
Nu ska jag hopp in i duschen och sen lägga mig och prata med syrran min och prata om allt mellan himmel och jord! Gullan ska sova hos mig inatt, älskardig (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0