How to save a life

Jag är ju allt snurrig i huvet! Jag har säkert dem då sista nätterna drömt "mardrömmar" om att jag och pappa ska missa flyget (imorgon Måndag) och att jag missar massa saker i skolan och bajs. & nu visar det sig att vi ska åka på Tisadag.PÅ TISDAG! Känns som att huvudet har snurrat ett extra varv nu eftersom att jag har varit så himla insälld och bomb säker på att vi ska åka imorgon, skumt.

Det blev en lång-mys-fika med bästa Sara på Café 60 innan jag åkte hem. Det behövde vi båda tror jag, prata av oss lite smått. Nu har jag precis kommit ut ur en skön dusch, tvättat av allt pollen som fastnat i håret. Alltså jag skojar inte nu när jag säger att jag fortfarande är snuvig, 1 hel jävla månad om inte mer!!! jag tror jag går i ide. helt seriöst, as jobbigt.

Så blir man så glad när Mamma, underbara bästa Mamma har städat mitt rum under helgen när jag har varit borta. Hon är verkligen världens bästa Mamma som alltid ställer upp. Å så är det Morsdag idag vilket var passande eftersom att jag och älskling var och köpte ett varsit gosse-hjärta där det står "världens bästa Mamma" på. Gulligt och lätt, en blombukett fick hon också!

Nu ska jag plugga. *Liar*


Jag visste inte vad kärlek var innan jag träffa dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0