Sann kärlek kan inte döljas

Hejjjjsan
Ny dator och allt har gjort det här med bloggandet en aning svårare av någon konstigt anledning. Men jag tänkte bara smyga in ett meddelande till mig själv. Att när jag går i 3:e ring, var inte hemma för mycket utan anledning, för när man minst anar det och inte vill vara hemma så blir man riktigt sjuk och måste helt enkelt stanna hemma, riktigt pain.. belive it or not.

Jag har nu insett att det är MAJ. Det är fortfarande kallt för att vara Maj-månad, jävla pollen perioden har kommit med raska steg och plågar mig in i det sista, skolan..ja JUSTE skolan!, min älskling tar studenten snart och jag har inte fått sommar-känslor även fast det är 1 månad kvar till skolavslutningen på söndag......

whatever. Ligger i sängen bara och glor på dumburken. Är sjuk. Vill inte vara sjuk. Missa ett historia prov idag som jag var beredd på att göra men det ville inte kroppen, jag kommer inte att göra nationella hör- och läsförståelse imorgon dels för att kroppen inte är tillräckligt stark och sen för att jag har lock för öronen..GR8!

ett klagande inlägg, lovely. Vi hörs!



Kommentarer
Postat av: Sara

UPPDATERA MERA BABE <3

2010-05-10 @ 17:14:59
URL: http://sarisasmode.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0