The way you look tonight

Härlig lång-helg har det varit med min going till älskling. Vi har varit i Sandhamn med båten och famlijen hans! galet mys när solen stekte, super god mat som var riktigt saftig och härlig, glada miner och sommarkänslor:)
Nästa helg så är vi hundvakter hemma hos mig, ååh det ska bli så kul å träffa den där goa hunden alltså! Sen ska vi träffa Elin i stockholmsstaden också, så hon inte går vilse..hehe! :))

Nu ska jag snart åka hemåt, till verkligheten...suck. Jävla plugg alltså. fyfabian nu vill jag har sommmmmarloooov!

byebyes




Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken fin header du fått :) Har du gjort den själv? Puss

2010-05-17 @ 18:14:39
URL: http://sarisasmode.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0