"Ha mod att vara den du är och tappa inte modet för att du är den du är"

Sitter med en kopp te i min säng och lyssnar på 107,5 på hög volym. Min dag idag har varit bra! Skitsnack och gott skratt har vi delat med oss av, det gillar vi trots att det är 7 grader och maj. Efter skolan så åkte jag och älskling till ett café där vi åt middag och sen promenad till bion. Iron man 2. Jag valde inte film, förvånade? haha! Dock var det jag som gick ut ur biosalongen med störst leende! Jag tyckte att denna film var grym! japp. Ni hörde rätt. Den var riktigt bra! och jag har beslutat mig att se 1:an nu när jag har sett 2:an...yesh you heard me.

Anyways, imorgon åker jag och Derya till västerås med skol-fotbollslaget. Det ska bli spännande, hehe! 06.50 ska vi samlas imorron, mjauu. Det blir att hoppa in i duschen och sen bums i säng för mig! ha de :)

Min klänning som jag fick av Marcus på våran 6 månaderskväll :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0