När våren blommar...

Våren är den årstiden som jag svär som mest tror jag. Varje år slänger jag ut mig "jävla helvetes pollen skit!!!" minst sjuttioelva gånger och "fyfaaaaaan jävla f*tt polleeeen!!" trehundratusen gånger per dag. Urs jag är så trött på det! Det är värre en förkyldning eller ja åtminstonde för att det håller i sig i 2-3 månader för mig när förkylning brukar vara max 1 vecka. Alltså hatar jag pollen.

Idag tog jag med mig älskling till en park och bjöd på glass. Nu börjar sommarkänslorna att pirra i magen. Man sitter brevid varandra och smaskar på varsin glass och tittar glest över på varandra och ser vem som har ätit mest av glassen. Tar varandra i handen och fortsätter att äta. Och känslan av lycka som steg i mig när jag låg med huvudet i hans knä på parkbänken, skrattar och pussas, bara kollar på varandra. älskar det. Det är så jag vill ha det, och det är bara med honom som jag vill ha det med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0